Szanowni Państwo,

Medycyna Praktyczna wykorzystuje w swoich serwisach pliki cookies i inne pokrewne technologie. Używamy cookies w celu dostosowania naszych serwisów do Państwa potrzeb oraz do celów analitycznych i marketingowych. Korzystamy z cookies własnych oraz innych podmiotów – naszych partnerów biznesowych.

Ustawienia dotyczące cookies mogą Państwo zmienić samodzielnie, modyfikując ustawienia przeglądarki internetowej. Informacje dotyczące zmiany ustawień oraz szczegóły dotyczące wykorzystania wspomnianych technologii zawarte są w naszej Polityce Prywatności.

Korzystając z naszych serwisów bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej wyrażacie Państwo zgodę na stosowanie plików cookies i podobnych technologii, opisanych w Polityce Prywatności.

Państwa zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak może wpłynąć na komfort korzystania z naszych serwisów. Udzieloną zgodę mogą Państwo wycofać w każdej chwili, co jednak pozostanie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego wcześniej na podstawie tej zgody.

Klikając przycisk Potwierdzam, wyrażacie Państwo zgodę na stosowanie wyżej wymienionych technologii oraz potwierdzacie, że ustawienia przeglądarki są zgodne z Państwa preferencjami.

Redakcja



Informacje teleadresowe:
  • Wydawnictwo Medycyna Praktyczna, ul. Krakowska 41, 31-066 Kraków
  • tel.: 12 29 34 000
  • fax.: 12 29 34 010
  • e-mail: stany.nagle@mp.pl


Zespół redakcyjny:
  • lek. Jarosław Gucwa
  • lek. Wiesław Latuszek-Łukasiewicz
  • Tomasz Madej
  • Iwona Zbijowska
  • Maciej Muller
  • Grzegorz Krupiński
  • Jakub Grzymek

Sekretarz redakcji:
  • Aleksandra Placek


Opracowanie informatyczne:
  • Monika Jurczak
  • Maciej Kaźmierzak
  • Radosław Kaźmierczak
  • Grzegorz Horodecki
  • Paweł Jedwabny
  • Janisław Juszczyk


Odpowiedzialność cywilna

Wydawca czyni wszelkie starania, aby zapewnić rzetelność informacji, opinii i stwierdzeń zawartych w artykułach ukazujących się na stronie nagle.mp.pl. Niemniej jednak za treść artykułów i reklam odpowiada wyłącznie autor, sponsor lub firma marketingowa. Zgodnie z powyższym Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki ewentualnych nierzetelności.